Üdvözlöm a Kerületi Újság oldalon.   Click to listen highlighted text! Üdvözlöm a Kerületi Újság oldalon. Powered By GSpeech

Hirdetésfelvétel budapesti nyomtatott önkormányzati újságba

Négyezerrel kevesebb reklám jelent meg az idei első fél évben a kereskedelmi televíziókban, mint tavaly ugyanekkor - közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kommunikációs igazgatósága csütörtökön az MTI-vel.

Azt írták, hogy a hatóság által elfogadott, az országos kereskedelmi televíziók 2020 első félévében sugárzott, saját gyártásban készített műsoraiban feltűnő termékmegjelenítéseket vizsgáló tanulmány szerint a hat hónap alatt 13 151 ilyen típusú hirdetés szerepelt az RTL Klubon és a TV2-n, ami 26 százalékkal kevesebb, mint 2019 azonos időszakában.
    Ennek oka elsősorban a koronavírus-járvány miatt kialakult műsorstruktúra-változás: a saját készítésű műsorszámok forgatása nehézkessé vált, a piaci és reklámkörnyezet radikális változásokon ment keresztül, ez pedig nehezítette a televíziós termékmegjelenítéseket - értékeltek.
    Ismertették: a legtöbb hirdetés az RTL Klub Reggeli (3189) című műsorához kapcsolódott, amelyet a Fókusz (1630) és a TV2 Mokka (594) című műsora követett. A termékmegjelenítésekben 1928 különböző márkát reklámoztak, köztük az ALDI üzletlánc szerepelt a legtöbbet 437 alkalommal, és ez a márka állt az élen az RTL Klubnál is. A TV2-nél a Mozi+ televíziós csatorna volt az időszak vezető hirdetője 139 megjelenéssel.
    A gazdasági szektorok közül a szolgáltatás jelent meg leginkább, amelyet az élelmiszer- és a közlekedési ágazat követett. A szolgáltatásokon belül az olyan egyéb szolgáltatások, mint az állatkertek, arborétumok és a különböző tematikus élményközpontok, az élelmiszerek között az éttermek és a sörözők, míg a közlekedési szektornál a személyautók szerepeltek a legtöbbször.
    A hatóság idén a virtuális reklámokat is vizsgálta. Az év első félévében 466 ilyen virtuális reklámot adtak le: tizenegyet az RTL Klubon és 455-öt a TV2-n. Míg előbbinél ezek a Reggeli és a Fókusz című műsorokban jelentek meg, utóbbinál több mint felük vetélkedőkhöz kapcsolódott.
    A virtuális reklámok 42,7 százaléka a tömegtájékoztatási szektorhoz tartozott, és főként leánycsatornákat reklámozott, míg 27,7 százaléka a kereskedelmi szektorra fókuszált - tudatták.
    A virtuális hirdetések során az élményt hordozó vizuális felület összezsugorodik, és új inger jelenik meg a képernyőn, amely automatikusan elvonja a nézők figyelmét. A termék ebben az esetben nem a műsorba integrálva jelenik meg, hanem utólag, sokszor a tartalomtól függetlenül tűnik fel a képernyőn. Ez a fajta megjelenés a korlátozottabb elterjedtsége és az újszerűsége ellenére egyelőre jó emlékezeti hatást tud elérni, de fogadtatása egyértelműen negatív - olvasható a közleményben.

Forrás: MTI

A Budapest rovat további hírei

Egy lakásvásárlással, felújítással kapcsolatos döntésnek fontos része, hogy tájékozódunk arról, milyen forrásokra, segítségre számíthatunk.
Átfogó szemléletformáló kampányt indít 2022-ben a Budapesti Közlekedési Központ az Európai Unió által finanszírozott VEKOP kerékpáros beruházásokhoz kapcsolódóan.
Megkönnyíti az együttműködést, ha ismerjük egymás viselkedési stílusát.
Készíts egy barátaidnak szóló meggyőző, maximum 3 perces videót arról, hogy miért legyenek ők is az internet ászai!
A változások a feje tetejére állíthatják az életünket, boldogulásunk ilyenkor azon múlik, mennyire vagyunk képesek a helyzetet elfogadni, és új tervet kidolgozni.
A turné igazi ünnepnek ígérkezik mind Justin, mind a rajongói számára, akik már türelmetlenül várják az új showkat.
Idén harmadik alkalommal írta ki a Ludwig Múzeum a díjpályázatot, amelyre olyan múzeumpedagógusok, pedagógusok, művészek, művészettörténészek, kurátorok jelentkezését várta, akik a saját területükön...
Napjainkban a stressz, a rendszertelen életmód, az étkezési szokások és számos egyéb tényező hatására sokan szenvednek valamilyen emésztési problémától, amelynek gyökerét orvosi vizsgálatok által...
A koronavírus-járvány 4. hulláma során ismét kulcskérdéssé vált, hogy ki és mikor veszi észre magán a Covid tüneteit, és mikor tudja diagnosztizálni azt.
A magyar családi patikák országos hálózatát működtető Kulcs Patikák az SOS Gyermekfalvak támogatásával indítja el hosszútávú jótékonysági programját.

A címlapról

Egy lakásvásárlással, felújítással kapcsolatos döntésnek fontos...
A nagy sikerre való tekintettel egy héttel meghosszabbította a...
Átfogó szemléletformáló kampányt indít 2022-ben a Budapesti...
A kerület több pontján is adventi és hanukai gyertyákat gyújtottak...
A mai fiatalok derűlátóbbak a szüleiknél, ugyanakkor hatékonyabb...
Gulyás Gergely azzal kezdte a csütörtöki Kormányinfót, hogy a...

Könyvajánló

Megkönnyíti az együttműködést, ha ismerjük egymás viselkedési stílusát.
A változások a feje tetejére állíthatják az életünket, boldogulásunk ilyenkor azon múlik, mennyire vagyunk képesek a helyzetet elfogadni, és új tervet kidolgozni.
Miként tette naggyá az értelem és az erkölcsi szándék a Nyugatot?
Tánc-szín-játék címmel jelent meg Zs. Vincze Zsuzsa koreográfus, dramaturg, a Magyar Nemzeti Táncegyüttes szakmai vezetőjének könyve, több évtizedes alkotói munkájának lenyomata.

Blogok, vélemények, olvasók írásai

Némelyek szerint nem létezik a gyermekeket célzó szexuális lobbi. Erre ismét rácáfolt a valóság - Magyarországon.
Pénteki munkanap, 11:45, az Erste számlák nem elérhetőek Dzsordzsal.
Ha miattuk újabb lezárásokra kényszerül az ország, lesz irgum-burgum!

Civil szervezetek, alapítványok, egyesületek hírei

Idén is megszervezte az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) a „TeSzedd! Önkéntesen a tiszta Magyarországért” akciót, ami hazánk legnagyobb önkéntes hulladékszedési akciója.
A Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége 2021-ben is meghirdeti az Országos Fiatal Vállalkozói Díjat, ráadásul két kategóriában.
Az idén épp negyven éve átadott, a Mátyás-templommal szemben lévő egykori diplomataházat a nemzeti bankhoz kötődő alapítvány építi át.

hirdetés


A hajhullás a 30-50 közötti férfiak 30%-át érinti, efelett az arány 50%-ra nő. Nem lehet csupán néhány kenc segítségével háborút viselni. Legyőzéséhez bizony műtétre van szükség, már amennyiben nem tudunk beletörődni a hajhullásba. Nézzük, mi történik a műtét során. (x)

A magyar szív örökre befogadta és intézményesítette a vajazó kést, mint univerzális eszközt, azonban a ház körüli teendőkre azért vannak ma már jobb, használhatóbb alternatívák.

Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech